Elektron manzil
info@uzgeouniver.uz
        
Sayt xaritasi
Kattalashtirish0%

"Iqtisodiy geologiya" kafedrasi dotsenti: Rejapov Xayrillo

"Iqtisodiy geologiya" kafedrasi dotsenti: Rejapov Xayrillo

So'rovnoma

Sayt dizayni sizga yoqdimi?

"Iqtisodiy geologiya" kafedrasi dotsenti: Rejapov Xayrillo

Ismi:Xayrillo

Familiyasi: Xikmatullayevich

Sharifi: Rejapov

Phone: 

Email: hayrillo0606@mail.ru

Address: Tashkent

Google Scholar: scholar.google.co.uk/citations

ilmiy darajasi: Iqtisodiyot fanlari  falsafa doktori

ilmiy unvoni: PhD

Ish joyi:

  • Geologiya fanlari universiteti

           

 

 

 

 

Mehnat faoliyati

2000-2004 yy. – Andijon muhandislik - iqtisodiyot instituti moliya yo‘nalishi talabasi

2004-2006 yy. – Andijon muhandislik - iqtisodiyot instituti “Bank menejmenti va marketing” mutaxassisligi magistri

2006-2007 yy. – Andijon viloyati hokimligi moliya boshqarmasi referenti

2007-2007 yy. – Andijon viloyati hokimligi moliya boshqarmasi “Budjet jamlama bo‘limi”   yetakchi iqtisodchisi

2007-2011 yy. – Andijon muhandislik-iqtisodiyot instituti “Moliya” kafedrasi assistenti

2011-2014 yy.   – Andijon mashinasozlik instituti “Ishlab chiqarishni boshqarish,  logistika va marketing” kafedrasi assistenti, “Avtomatika va elektrotexnologiya” fakulteti ma’naviy-ma’rifiy ishlar bo‘yicha dekan muovini (o‘rindoshlik)

2014-2014 yy.   – Andijon mashinasozlik instituti “Avtomatika va elektrotexnologiya” fakulteti ma’naviy-ma’rifiy ishlar bo‘yicha dekan muovini

2015 – 2017 yy. – Mirzo Ulug‘bek nomidagi O‘zbekiston Milliy universiteti “Makroiqtisodiyot” kafedrasi  katta ilmiy xodim-izlanuvchisi, tayanch doktoranti

2017 – 2019 yy. – Mirzo Ulug‘bek nomidagi O‘zbekiston Milliy universiteti “Iqtisodiyot” fakulteti ma’naviy-ma’rifiy ishlar bo‘yicha dekan muovini

2020 y. – h.v.   – Mirzo Ulug‘bek nomidagi O‘zbekiston Milliy universiteti “Makroiqtisodiyot” kafedrasi dotsenti v.b.

Ilmiy faoliyati

Ilmiy ishning nomi

Bosma yoki qolyozma

Jurnal, to‘plam (yil, nomer, betlari), nashriyot  yoki mualliflik guvohnomasi nomeri

1

Ta’lim xizmatlari marketingi orqali oliy ta’lim va mehnat bozorini tartibga solishni takomillashtirish yo‘nalishlari

Bosma

 

Biznes-Ekspert ilmiy-amaliy jurnal,  2022 yil 5 (173)-son. 6-10 b. (08.00.00. № 3).

2

Yuqori malakali kadrlarni tayyorlashda marketing dasturining o‘rni

Bosma

 

Ta’lim tizimida ijtimoiy-gumanitar fanlar» ilmiy jurnali 2022 yil 3 soni, 153-158 b. Toshkent davlat texnika universiteti

3

Innovatsion iqtisodiyot sharoitida yoshlarni oliy ta’lim bilan qamrov darajasini oshirish yo‘nalishlari

Bosma

 

“Mintaqa ijtimoiy-iqtisodiy taraqqiyoti va innovatsion tadbirkorlik” mavzusidagi xalqaro ilmiy-amaliy anjumani. Buxoro.2022.

4

Yaponiya oliy ta’lim tizimini o‘ziga xos xususiyatlari

Elektron

 

“Research and education” “International сonference on learning and teaching”. Scientific Research Center. 2022/9.  15 June, 2022. Page No.:  522-526

5

Oliy ta’lim va mehnat bozori xizmatlari o‘rtasidagi munosabatlar: nazariya va amaliyot

Bosma

 

Oliy ta’lim va mehnat bozori xizmatlari o‘rtasidagi munosabatlar: nazariya va amaliyot [Matn]: monografiya / X.X. Rejapov. – Toshkent: Bookmany print, 2022. – 212 b.

6

Directions of improving economic relations of the labor market with the

system of training

Elektron

 

April-June 22  Vol. 12   No. 02.  SJIF 7.607 & GIF 0.626 // ISSN-2249-9512 Journal of Management Value & Ethics 2022 y.

7

Kadrlar tayyorlash tizimi va mehnat bozorining iqtisodiy aloqalarini rivoshlanish yo‘nalishlari

Bosma

 

Иқтисод ва молия журнали № 3 (151), 2022-сон, 46-52 бет

8

Oliy ta’lim xizmatlari marketing samaradorligini baholash usulini rivojlantirish

Bosma

 

Agro ilm ilmiy jurnal, maxsus son [80] 2022 йил. 112-114, betlar.

http://qxjurnal.uz/load/jurnal_2022/ agro_ilm_

2022_jil_makhsus_son_82_juklab_olish/11-1-0-500

9

Oliy ta’lim xizmatlarini mehnat bozori bilan integratsiyalashuvuni takomillashtirish

Elektron

 

“Iqtisodiyot va innovatsion texnologiyalar” (Economics and Innovative Technologies) ilmiy elektron jurnali. 2/2022, mart-aprel (№00058) b.185-191.

http://iqtisodiyot.tsue.uz/sites/default/files/ maqolalar/  Article_21_0.pdf

10

Role of marketing program in the mutual development of educational services and labor market

Elektron

 

TURKEY International scientific-online conference: “Theory and analytical aspects of recent research” Part 4, Issue 1:  APRIL  28th  2022. 70-72 p. www.interonconf.com   

 

//