Телефон
+998 (71) 256-13-49
Эл. адрес
info@uzgeouniver.uz
        
Карта сайта
Увеличить на0%

Доцент кафедрой  “Экономическая геология”: Режапов Хайрилло

Доцент кафедрой  “Экономическая геология”: Режапов Хайрилло

Опросник

Понравился дизайн сайта?

Доцент кафедрой  “Экономическая геология”: Режапов Хайрилло

 

Фамилия: Режапов

Имя: Хайрилло

Отчество:  Хикматуллаевич

Телефон:  

Email: hayrillo0606@mail.ru

Аддресс: Г . Ташкент

Google Scholar: scholar.google.co.uk/citations

Ученая степень, : Доктор философии по экономических наук

Ученое звание: PhD

Место работы: Университет геологических наук

           

 

 

 

 

Трудовая деятельность

2000-2004 гг. – Студент Андижанского инженерно-экономического института

2004-2006 гг. – Магистр Андижанского инженерно-экономического института

2006-2007 гг. – Референт финансового управления хокимията Андижанской области

2007-2007 гг. – Ведущий экономист отдела “Бюджетная совокупность” управления финансов хокимията Андижанской области

2007-2011 гг. – Ассистент кафедры “Финансы” Андижанского инженерно-экономического института

2011-2014 гг.   – Ассистент кафедры “Управление производством, логистика и маркетинг” Андижанского машиностроительного института, заместитель декана по духовно-просветительской работе факультета “Автоматика и электротехнология” (совместитель)

2014-2014 гг.   – Заместитель декана по духовно-просветительской работе факультета “Автоматика и электротехнология” Андижанского машиностроительного института

2015 – 2017 гг . – Старший научный сотрудник-исследователь кафедры “Макроэкономика” Национального университета Узбекистана имени Мирзо Улугбека, базовый докторант

2017 – 2019 гг. – Заместитель декана по духовно-просветительской работе факультета “Экономика” Национального университета Узбекистана имени Мирзо Улугбека

2020 г. – по с.д. -  и. о. доцента кафедры “Макроэкономика” Национального университета Узбекистана имени Мирзо Улугбека

Научная деятельность

Наименование научных работ

Печатный или рукописный

Журнал, сборник (год, номер, страницы), номер издательства или авторского свидетельства

1

Ta’lim xizmatlari marketingi orqali oliy ta’lim va mehnat bozorini tartibga solishni takomillashtirish yo‘nalishlari

Печатный

Biznes-Ekspert ilmiy-amaliy jurnal,  2022 yil 5 (173)-son. 6-10 b. (08.00.00. № 3).

2

Yuqori malakali kadrlarni tayyorlashda marketing dasturining o‘rni

Печатный

Ta’lim tizimida ijtimoiy-gumanitar fanlar» ilmiy jurnali 2022 yil 3 soni, 153-158 b. Toshkent davlat texnika universiteti

3

Innovatsion iqtisodiyot sharoitida yoshlarni oliy ta’lim bilan qamrov darajasini oshirish yo‘nalishlari

Печатный

“Mintaqa ijtimoiy-iqtisodiy taraqqiyoti va innovatsion tadbirkorlik” mavzusidagi xalqaro ilmiy-amaliy anjumani. Buxoro.2022.

4

Yaponiya oliy ta’lim tizimini o‘ziga xos xususiyatlari

Электронный

 

“Research and education” “International сonference on learning and teaching”. Scientific Research Center. 2022/9.  15 June, 2022. Page No.:  522-526

5

Oliy ta’lim va mehnat bozori xizmatlari o‘rtasidagi munosabatlar: nazariya va amaliyot

Печатный

 

Oliy ta’lim va mehnat bozori xizmatlari o‘rtasidagi munosabatlar: nazariya va amaliyot [Matn]: monografiya / X.X. Rejapov. – Toshkent: Bookmany print, 2022. – 212 b.

6

Directions of improving economic relations of the labor market with the

system of training

Электронный

 

April-June 22  Vol. 12   No. 02.  SJIF 7.607 & GIF 0.626 // ISSN-2249-9512 Journal of Management Value & Ethics 2022 y.

7

Kadrlar tayyorlash tizimi va mehnat bozorining iqtisodiy aloqalarini rivoshlanish yo‘nalishlari

Печатный

 

Иқтисод ва молия журнали № 3 (151), 2022-сон, 46-52 бет

8

Oliy ta’lim xizmatlari marketing samaradorligini baholash usulini rivojlantirish

Печатный

 

Agro ilm ilmiy jurnal, maxsus son [80] 2022 йил. 112-114, betlar.

http://qxjurnal.uz/load/jurnal_2022/ agro_ilm_

2022_jil_makhsus_son_82_juklab_olish/11-1-0-500

9

Oliy ta’lim xizmatlarini mehnat bozori bilan integratsiyalashuvuni takomillashtirish

Электронный

 

“Iqtisodiyot va innovatsion texnologiyalar” (Economics and Innovative Technologies) ilmiy elektron jurnali. 2/2022, mart-aprel (№00058) b.185-191.

http://iqtisodiyot.tsue.uz/sites/default/files/ maqolalar/  Article_21_0.pdf

10

Role of marketing program in the mutual development of educational services and labor market

Электронный

TURKEY International scientific-online conference: “Theory and analytical aspects of recent research” Part 4, Issue 1:  APRIL  28th  2022. 70-72 p. www.interonconf.com   

 



//